zaterdag 16 april 2011

Aankopen

Gisteren stond ik in de startblokken om naar Papers & Pictures in Doorn te gaan. Ze bestaan dit weekend 8 jaar en hebben leuke acties. Ik was er helemaal klaar voor, zou Sefanja wegbrengen naar de KDV en doorrijden naar P & P. Maar ojee...Ik schoot mijn jas aan en waarschijnlijk hing dat nepaas aan mijn mouw. Zo, tjak, een halve cm m'n vinger in. AUWIE!!! Ben helemaal niet kleinzerig maar een vishaak in je wijsvinger met een bungelende nepvis eraan vast voelt niet fijn. Bel ik mijn man: hoe haal ik dat ding eruit. Gewoon trekken, zegt hij. NOU....... Dat werkt dus niet als er een weerhaakje aan zit en het is een 3-in-1 haak. Nog een keer auwie. Zusje gebeld, zwager kwam, Sefanja gedropt bij de creche, door naar de huisarts. Zwager naar zijn werk en ik wachten, wachten, wachten... Geen arts, nog geen arts en nog geen arts. PPPPFFFF eindelijk na 40 minuten kwam ze aankakken. Toen is ze nog 20 minuten aan het snijden en poeren geweest in mijn vinger. Ik heb maar niet gekeken. Geen auwie meer, want er zaten 2 dikke verdovingsspuiten aan weerszijden van mijn wijsvinger. Zusje kwam me oppikken bij de huisarts. Lief he? Maar goed, ik had plannen!!! Dus met een tintelende vinger van de verdoving de auto in, en hup naar Doorn, bikkel als ik ben Daar eenmaal aangekomen, waren de pizzadozen alweer op maar ik heb nog wel een pakket van Sassafras gescoord en wat "jongensscrapspullen". Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

1 opmerking:

  1. oeh wat een leuke spulletjes! daar ga je vast iets prachtigs van maken.
    wat klote van die haak! dat is toch ook wel weer heel handig dat hij naast je jas hing...not.
    gelukkig is het goed gekomen.
    mis je xxx Renske

    BeantwoordenVerwijderen