dinsdag 22 maart 2011

Productie Scrapbookweekend

Jaja, afgelopen weekend was het weer zover; mijn halfjaarlijkse Scrapbookweekend! Een mooie gelegenheid om mijn zwangeschapsverlof in te luiden en weer een beetje in de Scrapmood te komen! Dit heb ik gemaakt:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
.
Photobucket

Die laatste is een kleine LO voor in mijn zwangerschapsalbumpje samen met de echo-foto's. Dat lootje heb ik dus bewust iets simpeler gehouden omdat hij maar 6 x 6 inch is...

1 opmerking:

  1. Hoi Alma, wat een geweldig nieuws lees ik zeg!!
    Wanneer ben je uitgerekend? Wat enorm leuk zeg een zoon voor jullie en een broertje voor Sefanja. Je productie van het scrapweekend is erg mooi, hoop dat je tijdens je verlof nog veel meer kunt maken! Succes en een goed verlof toegewenst, groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen