maandag 1 februari 2010

Angst

Ik scrap voornamelijk over Sefanja dus vond ik dat het tijd werd voor iets anders. En wel: foto’s van mezelf! Ik wil een BOM (book-of-me) maken aan de hand van het alfabet. Ook wilde ik een kwetsbare kant van mezelf laten zien omdat ik vind dat niet alleen “leuke” dingen kunnen worden gescrapt maar ook de minder leuke dingen in het leven; mijn twijfels, onzekerheden, angsten… Dit is dus een eerste LO, van de letter A over angst die ontstaan is bij de geboorte van mijn moederschap. Achter de foto zit hidden journalling.

Photobucket

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Wow Alma, dat is een prachtig begin van je BOM. Mooi dat je zo eerlijk durft te zijn ook.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alma, wat leuk zeg, zo'n boekje over jezelf. Heel eerlijk om niet alleen de leuke dingen 'onder handen' te nemen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen