zondag 20 december 2009

Er op uit!

Gisteren zijn we naar Dwingelerveld gereden om mooie "sneeuwfoto's" te maken. Toen ik de foto's aan het knippen was, besefte ik mezelf dat Sefanje een onmogelijke kleurencombi aan had in verband met scrappen: oranje, roze, grijs, wit en turquoise. Combineer die kleuren maar een in een Lo?! Gaat niet lukken!

Photobucket

Daarna samen met Papa op de grote schommel; heel leuk en toch een klein beetje eng!

Photobucket

Daarna wilden we nog een sneeuwwandeling gaan maken over de hei naar de schaapskooi, maar Sefanja had het helemaal gehad. Ik had haar nog nooit zo horen huilen. Jeroen is de auto gaan halen en snikkend is ze tegen mij aan op de achterbank in slaap gevallen. Met Sefanja in de sneeuw? Dat duurt maximaal 15 minuten, hebben we nu geleerd ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hallo dan!!
    Hier wel mijn allereerste reactie op deze gave blog!!! Dat kan nu lekker, omdat ik een google-account heb ;-)
    Ik vind (vanzelfsprekend) je LO's heeeeel mooi, en ik ga morgen er een maken met je pons en je inkt!! nou doegieieieie
    ps... daar zijn jullie ook achter... liever naar hanzebad met Sefanja, als naar het geweldige dwingelooooo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig is dat, dat je je ineens alles met een 'scrappersoog' gaat bekijken! Ben benieuwd of het je toch nog lukt er een LO mee te maken (vast wel)!!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen