dinsdag 3 november 2009

Nieuwe baan!

Dag allemaal,

Nou nou, poeh poeh, ben begonnen bij ROC Flevoland. Gelukkig had ik afgelopen zaterdag mijn aanstellingsbrief in de bus, dus wist ik zeker dat ik maandag welkom was! Het rijden naar Lelystad valt to dusver mee, als ik de route maar een beetje afwissel: de ene keer over Dronten en de andere keer over Swifterband. Het team is leuk en de werkzaamheden ook. Wat me wel opvalt is dat ik (samen met nog één ander) een commerciele inslag heb. Dat zijn ze hier (nog) niet gewend. Het is flexen wat de klok slaat dus ik sjouw met mijn tas door het hele gebouw heen. Doet me een beetje aan mijn middelbare schooltijd denken. En alles gaat hier op slot ;-) Gelukkig heb ik een lopersleutel die overal op past. Maar ik moet er dus wel aan denken dat ik niet zomaar mijn tas ergens kan laten staan...

Gisteren bij 2 "omklap" gesprekken gezeten: leerlingen moeten over naar duale trajecten: twee dagen school en twee dagen stage ipv 4 dagen school. Vanmorgen nog 2 omklapgesprekken bijgewoond en vanmiddag staan er nog 2 intakes op het programma.

Morgen mag ik mijn eerste eigen gesprekken voeren en donderdag mijn eerste intakes doen. Heel spannend allemaal en erg leuk.
Ik weet nog niet hoe het allemaal werkt, maar daar ga ik vast achter komen! Gelukkig weet ik al veel door mijn ervaring met Landstede-kandidaten.
Wat ik nog wel moet leren is het inschatten van het taalniveau maar daar zijn gelukkig (simpele) testjes voor.

Tot zover, dan zijn jullie op de hoogte!

1 opmerking:

  1. wauw klinkt allemaal heel nieuw en anders dan wat je gewend was!
    wel fijn dat je uiteindelijk toch een brief kreeg en dat je inderdaad welkom was.
    uiteraard hoor ik woensdag alles te horen.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen